Online Hirdetési Index
A piacvezető online médiumok - az Axelero Internet által kiadott [origo], az Index, a Ringier Online, és a Sanoma Online - 2004 elején állapodtak meg abban, hogy az online hirdetési piacról nyilvánosságra hozzák összesített bevételi adataikat.Az online hirdetési piacon tovább folytatódott a reklámköltések nagymértékű növekedése. Az első félévben tapasztalható jelentős, 62 százalékos növekedés fennmaradt a harmadik negyedévben is.
Tavaly az év első kilenc hónapjában 1 milliárd 31 millió forint tiszta reklámbevétele volt a nyolc legjelentősebb tartalomszolgáltatónak, derül ki az értékesítési adatokon alapuló Online Hirdetési Indexből. 2004. szeptember végére ez az összeg 1 milliárd 653 millió forintra nőtt.
A 62 százalékot meghaladó növekedés rendkívül sikeres reklámbevételi évet ígér az e piacszegmens 85-90 százalékát lefedő szereplőknek.