A négy évre beígért 800 kilométernyi sztrádaszakaszból az új kormányra 2006-ban 119, az azt követő másfél évben pedig további 260 kilométernyi sztráda átadása vár.
A kormány egyetlen hazai gyorsforgalmú út megépítését hozta előbbre: az M7-es eredetileg 2008 utánra tervezett utolsó, Balatonkeresztúr és Nagykanizsa közötti 35 kilométeres szakaszának forgalomba helyezése után 2007-től akár Debrecenből is megszakítás nélkül juthatnak el az autósok Horvátországba.
A jövő évi választásokig a tervek szerint átadják az M7-es Balatonszárszó és Balatonkeresztúr közötti két egybefüggő szakaszát, az M0-s Érd-tetői szakaszát, az M6-os Érd-tető-Dunaújváros szakaszát, az M5-ös sztrádát a 4-es főúttal összekötő szakaszt és a Vecsés-Üllő elkerülő szakaszt, befejezik az M5-ös sztrádát egészen az országhatárig, illetve megépül a Nyíregyházát elkerülő M3-as szakasz és a Debrecent elkerülő M35-ös szakasz is - írja a Népszabadság.