A GVH egyrészt azt kifogásolta, hogy a fogyasztókat nem tájékoztatták arról, hogy megrendelésük teljesítésének időpontja bizonytalan lehet. Másrészt a tájékoztató anyagokban, a szállítók által javasolt, korábban a lakberendezési cég által nem alkalmazott árakhoz viszonyított, akciós árakat tüntettek fel.
A "KIKA KOLLEKCIÓ 2005" című éves katalógusában a vállalat arról tájékoztatta a fogyasztókat, hogy a raktárról azonnal el nem vihető termékek, 30 százalék előleg befizetésével, "néhány hetes" szállítási határidővel megrendelhetők. A gyakorlatban ugyanakkor nem tájékoztatták a fogyasztót arról, hogy a Kika és a szállító cég szállítási határideje, egyes esetekben csak egy becsült határidő, s a szállítások teljesítésének mintegy 10 százaléka késedelmesen történik. E helyzet megszüntetése érdekében a GVH Versenytanácsa a jogsértő magatartás folytatását megtiltotta.
A Kika három reklámújságjában azt közvetítette fogyasztóinak, hogy akciója során, a reklámújságjaiban áthúzva feltüntetett, magasabb árakhoz képest, kedvezményesen értékesíti hirdetett termékeit. A kiadványokban szereplő, magasabb árak egy része azonban a szállítók által javasolt olyan árakon alapult, amelyeket ténylegesen nem alkalmaztak a Kika áruházak. A szállítók által javasolt ár, csak egyike a Kika által alkalmazott árakat meghatározó tényezők közül - mutat rá a GVH közleménye.