A Telenor-csoportnál bevezetett új, kék színű logó a cég szerint leginkább egy térben elforgatott hajó- vagy repülőgép-propellerhez hasonlítható, és a fejlődést valamint a változást szándékozik érzékeltetni.
A logóval a csoport azt akarja jelezni, hogy minden területen erősíti az ügyfélkapcsolatokat. Az új logó egyszersmind arra utal, hogy a Telenor meghatározó szereplője lett a nemzetközi távközlési piacnak: a csoport alkalmazottainak több mint a fele a Telenor külföldi érdekeltségeinél dolgozik.
A norvégiai bevezetéssel egy időben a csoport két dán érdekeltségénél - Sonofon és Cybercity -, illetve a magyarországi Pannonnál egyszerre vezetik be az új arculatot, az egységes külső megjelenést. A Pannon GSM csütörtökön este egy ebből az alkalomból szervezett ünnepélyen hozta nyilvánosságra az új nevet, és logót.
Az arculatváltás a Pannon megjelenésének minden részletére kiterjed, s további újdonságokat is hoz magával - közölte a társaság. Az ügyfelek márciustól az eddigieknél is átláthatóbb, felhasználóbarát számlát kapnak, egyszerűsödik és megújul a Pannon szolgáltatás-portfóliója is.
Ennél többet azonban egyelőre hivatalosan nem lehetett megtudni, szakértők azonban nem tartják lehetetlennek azt sem, hogy később minden norvég érdekeltségű cég felveszi a Telenor nevet, s így két lépcsőben teszik meg azt, amit például a T-Mobile egyszerre lépett meg.
[origo]