A csoport adózás előtti eredménye az április 1-én kezdődő 2006-2007-es üzleti évének I. félévében 6,3 százalékkal volt alacsonyabb a bázisnál. A tavalyi azonos időszaki eredményből azonban 452 millió forint gyár- és irodaépület értékesítéséből származott, így az alaptevékenység eredménye egy év alatt 21,28 százalékkal nőtt.
A csoport bruttó árbevétele 14,5 milliárd forint volt, 16,81 százalékkal haladta meg az egy évvel korábbit, míg a 9,5 milliárd forintot megközelítő nettó értékesítése 13,62 százalékkal. A 611 millió forintos exportárbevétel 23,88 százalékkal magasabb a tavaly első félévinél.
A jelentős eredménynövekedés elsődleges okának nevezi a társaság, hogy a húsvéti forgalom egy része idén áprilisban realizálódott, míg 2005-ben az teljes egészében a naptári év első negyedévére esett. A szezonhatáson túl is kedvezőek az értékesítési számok, a július-szeptemberi nettó árbevétel mintegy 6 százalékkal magasabb az előző évinél, a bruttó árbevétel 9,7 százalékkal haladja meg a bázis időszakét.
A belföldi értékesítésen belül 14,55 százalékkal emelkedett a saját termelésű termékek forgalma. A forgalmazott termékek árbevétele 32,46 százalékkal növekedett. A Diageo portfolió értékesítése 36 százalékkal haladja meg a bázis időszakit, az egyéb import termékek forgalma pedig mintegy 18 százalékkal bővült, gyakorlatilag minden márka kétszámjegyű növekedést produkált. A bor üzletág árbevétele 40 százalékkal növekedett.