A 2004-ben alapított társaság az eddigi tapasztalatokat felhasználva, franchise-rendszerben, elsősorban a megyeszékhelyeken kíván új ügyfélszolgálati irodákat nyitni. Emellett Budapesten olyan - döntően külvárosi - nagy irodaházakban is szeretnének megjelenni szolgáltatásaikkal, amelyekből az ott dolgozóknak nem könnyű ügyet intézni - mondta a Napi Gazdaságnak Salgó Adrienne,a társaság másik tulajdonosa.
A külföldi terjeszkedés is a cég középtávú tervei között szerepel, az egyik első célország Románia lehet, ám egyelőre a "hazai pálya" lehetőségeit szeretnék maximálisan kihasználni. Annak ellenére, hogy az Elintézzük.hu ügyfeleinek mintegy 80 százaléka interneten ad megbízást, a társaságnak már két ügyfélszolgálati irodája van a fővárosban.
A mindössze hat főállású alkalmazottat foglalkoztató Elintézzük.hu tavaly megduplázta árbevételét, és az idén még ennél is nagyobb arányú növekedésre számítanak. Salgó Adrienne szerint sikereiket elsősorban annak köszönhetik, hogy a hivatali ügyeiket sokan csak szabadságuk terhére tudják elintézni. Tapasztalataik szerint ügyfeleik döntő többsége nem a "felső tízezerhez" tartozik, hanem középosztálybeli, viszonylag jól kereső, felsőfokú végzettségű, 28-48 éves, saját idejével takarékoskodni kívánó ember.
Egyik legnépszerűbb szolgáltatásuk az úgynevezett Pro-baby, amelynek keretében az összes, a születéssel kapcsolatos hivatali teendőt átvállalják. Vállalják az utóbbi időben különösen időigényes közmű-átíratásokat, különböző igazolások beszerzését, valamint a járműokmányok intézését is. A közelmúltban volt olyan ügyfelük, aki azért fordult hozzájuk, mert összes iratát elveszítette. A stratégiai és üzletfejlesztési igazgató elmondta: az Elinzézzük.hu munkatársainak óradíja 2940 forint, a szolgáltatások átlagára pedig nem éri el a 10 ezer forintot. Húszezer forint körüli összeget általában azért a teljes körű, baba-mama ügyintézésért kérnek, ami az ügyfélnek legalább három napjába telne.