A két eljárás alá vont vállalkozás az Arany Alkony Paskál idősek otthona népszerűsítése érdekében 2004 és 2006 között több olyan hirdetést tett közzé, amelyek kedvező áron emelt szintű körülményeket, szolgáltatásokat biztosítanak nyugdíjas érdeklődők részére. Egyebek mellett szórólapjaikon és televíziós reklámjaikban azt ígérték, hogy az idősek otthonában gyógyvíz is van.
A GVH vizsgálata feltárta, hogy az intézményben eredetileg is csak egy 12 személyes pezsgőfürdőben és 3 darab egyszemélyes kádban lett volna gyógyvíz. 2006 szeptembere előtt azonban még ezeket a szolgáltatásokat sem lehetett igénybe venni, ezt követően pedig csak a 3 darab egyszemélyes gyógyvizes kádfürdőt használhatták az ügyfelek. A medencében és a pezsgőfürdőben továbbra is kezelt csapvíz van.
A versenyhatóság szerint ezért jogsértőek azon tájékoztatások, amelyek 2006 szeptembere előtt gyógyvíz igénybevételének lehetőségét ígérték a fogyasztóknak, holott erre csak egy előre pontosan meg nem határozható időponttól lesz mód. Megtévesztőek azok a reklámok is, amelyek olyan látszatot keltettek, mintha a gyógyvíz a ténylegesnél szélesebb körben, így úszómedencében is igénybe vehető lenne.
A GVH jogsértést megállapította ugyan, de bírságot nem szabott ki. A fogyasztók ugyanis utólag tájékozódhattak az Arany Alkony Paskál idősek otthona adottságairól, ráadásul a jogsértő magatartás az intézményben lévő férőhelyekből adódóan korlátozott piaci hatással bírt. Ezenkívül enyhítő körülménynek bizonyult, hogy a két eljárás alá vont sem vitatta egyes reklámjainak elhibázott voltát, és még a versenyhatóság döntése előtt változások történtek a tájékoztatási gyakorlatban.