A Multireklám a 22-23 milliárd forintosra becsült hazai kültéri médiapiac egyik legnagyobb szereplője - a vételárát nem hozták nyilvánosságra. Az Epamedia az év elején vásárolta meg az ugyancsak kültéri reklámokkal foglalkozó Intermedia Kft.-t, emellett a hazai piac több nagy szereplője is hozzá tartozik, így az Outdoor Zrt. az akzent media Kft. és a Magnum Megaboard Kft. Az osztrák befektető kezébe a Multireklám száz százaléka került, miután a kisebbségi tulajdonosok is eladták a részvénycsomagjukat.
Az Epamedia öt magyarországi érdekeltségének forgalma körülbelül 13-14 milliárd forint körül lesz - tájékoztatta a Népszabadságot Hidvégi Melinda, az Outdoor Zrt. és szerdától már a Multireklám vezérigazgatója. Hozzátette: az Epamediához tartozó magyar cégek piaci súlya a kampányjellegű reklámok esetében 49 százalékra növekszik.
Csányi Sándor egyébként egy meglehetősen jó helyzetben lévő piacot hagyott el. Szakmai körök szerint ugyanis a 2005-ben a kültéri reklámköltés 15 milliárd forint körül volt, ami 2006-ra 19 milliárd forintra nőtt. Ennél nagyobb növekedési ütemet csak az online média tudott produkálni - írja a Népszabadság.