A csaknem 2,5 milliárd forintos beruházásból a zalaszentgróti ásványvíz-kitermelést bővítik. Az itt gyártott NaturAqua az ásványvíz-piac 19 százalékát birtokolja, megelőzve a családi vállalkozásként működő Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t. Az első helyen a Nestlé tulajdonolta Kékkuti Ásványvíz Zrt. áll. A beruházáshoz 500 millió forintot nyert a Coca-Cola a Gazdaságfejlesztési operatív programból (GVOP) hátrányos helyzetű kistérségek munkahelyteremtésére és fejlesztésére.
A Coca-Cola eddig több mint 100 milliárd forintot fektetett be magyarországi gyártókapacitásának kialakítására. Az utóbbi évek legnagyobb fejlesztése a dunaharaszti üzem töltőkapacitásának bővítése volt 4,2 milliárdért. Idén további 6 milliárdot fordítottak gyártásnövelésre és raktárbővítésre, azért hogy a vállalat növelhesse exportját a régióban - írja a Világgazdaság.