Magyarországon a piaci terjeszkedési stratégia lezárult az elmúlt években, ami azt jelenti, hogy brókercégek megvételével már nem lehet piaci pozíciókat növelni - mondta el Pintér Zoltán hozzátéve: egyéb lehetőségeket kihasználva szeretnének az elkövetkező években az első három legnagyobb brókerház közzé tartózni, beleszámítva a banki hátterű piaci szereplőket is. Az igazgatóság elnöke szerint azonban aki megáll és nem fejleszt annak vége, tehát előrébb kell sorolni jelenlegi helyzeténél a brókercéget.
Ennek jegyében megújítják a brókercég internetes oldalát, és tavasztól egy új online kereskedési rendszert is bevezetnek, amelyen keresztül a magyar és nemzetközi piacokat is el lehet majd érni.
Az elkövetkező három év stratégiájában a cég külföldi terjeszkedése is szerepel. Ennek oka,hogy a magyar terjeszkedés már rendkívül korlátozott, a régiós piacokon viszont vannak lehetőségek.
Az első iroda megnyitásáig már nem is kell nagyon sokat várni 2008 januárjában ugyanis megnyitják első fiókjukat Pozsonyban. A hely választását azzal indokolják, hogy földrajzilag közel van, és a saját piackutatásuk szerint komoly ambíciókkal lehet piacra lépni. A következő célpont várhatóan Bukarest lesz. A cég egyébként szeretné lefedni az összes környező országot, de ezek nem biztos, hogy közvetlen fióknyitást jelentenek, hanem partnereken keresztül is történhet.
Magyarországon egyébként a főváros mellett 11 fiókjuk van, de ennek bővítésén nem gondolkoznak. Bővíteni szeretnék viszont a befektetési lehetőségeiket, alternatív csatornákon keresztül.
Minél szélesebb termékpaletta nyújtása is cél, ennek érdekében több stratégia partnerrel is szeretnének együttműködni, és a szakmai partneri hálózatot bővíteni.
Az ügyfelek számának növelése érdekében hangsúlyosabb szerepet kap a befektetési tanácsadás, és vagyonkezelés. Ezekkel olyan ügyfélkört szeretnének elérni, akik hosszabb távon gondolkoznak.
Online kereskedési elérhetősége egyébként már két éve van a Buda-Cash-nek, de a hazai piacot még nem lehet elérni erről. Ez egy új fejlesztésnek köszönhetően várhatóan tavaszra várható.
Bácsi Sándor, a brókerház kereskedelmi igazgatója azt is elmondta: jövőre 25-30 road show-t szeretnének megvalósítani, Magyarországon annak érdekében, hogy a befektetési lehetőségek szélesebb körével is megismertessék az embereket.