Vágólapra másolva!
A kozmetikai piacon zajló éles verseny ellenére tovább növelte árbevételét a Rossmann drogériahálózat, és az év egészében is növekvő bevételt, illetve stabil nyereséget vár.
Vágólapra másolva!

Németország harmadik számú kozmetikai vállalata 23 százalékkal 866 millió euróra növelte bevételét az év első három hónapjában a tavalyi első negyedhez képest. Az év egészében 3,7 milliárd eurós bevételre, és 2,5-3 százalékos bruttó megtérülési mutatóra számít a vállalat.

Tavaly a csoport bevétele 14,2 százalékkal 3,16 milliárd euróra nőtt az előző évi 2,77 milliárdról. Németországban 10,4 százalékkal 2,45 milliárd euróra nőtt a forgalom. A Rossmannak 1272 üzletből álló hálózata van Németországban és 572 Kelet-Európában: Lengyelországban 278, Magyarországon 188, Csehországban 106 üzlete van.

A kelet-európai érdekeltségek bevétele tavaly 30 százalékkal 709,1 millió euróra nőtt. A társaság az idén 58 millió eurót szán beruházásra: 120 új üzlet nyitását tervezi Németországban, és belép az albán piacra.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!