Németország harmadik számú kozmetikai vállalata 23 százalékkal 866 millió euróra növelte bevételét az év első három hónapjában a tavalyi első negyedhez képest. Az év egészében 3,7 milliárd eurós bevételre, és 2,5-3 százalékos bruttó megtérülési mutatóra számít a vállalat.
Tavaly a csoport bevétele 14,2 százalékkal 3,16 milliárd euróra nőtt az előző évi 2,77 milliárdról. Németországban 10,4 százalékkal 2,45 milliárd euróra nőtt a forgalom. A Rossmannak 1272 üzletből álló hálózata van Németországban és 572 Kelet-Európában: Lengyelországban 278, Magyarországon 188, Csehországban 106 üzlete van.
A kelet-európai érdekeltségek bevétele tavaly 30 százalékkal 709,1 millió euróra nőtt. A társaság az idén 58 millió eurót szán beruházásra: 120 új üzlet nyitását tervezi Németországban, és belép az albán piacra.