Az eladásokat tekintve a Volkswagen után Európa második számú autóipari csoportja 2,3 százalékkal 15,2 milliárd euróra növelte árbevételét január-március között az egy évvel korábbi 14,9 milliárdról. Az eladás 6,1 százalékkal 876 400 darabra nőtt.
Nyugat-Európában az egy évvel korábbinál 0,9 százalékkal kevesebbet, 591.100-zal kevesebb autót adott el, s ezzel piaci részesedése 14,2 százalékról 14 százalékra csökkent. Oroszországban 29,6 százalékkal 9900-ra, Brazíliában és Argentínában 36 százalékkal 59 ezerre nőtt az értékesítés.
A vállalatcsoport megerősítette, hogy az idén eladásainak 5 százalékos növekedését várja az új modelleknek köszönhetően. 2010-ben 4 millió személygépkocsi eladását célozta meg a csoport. Tavaly 3,8 százalékkal nőtt az értékesítés, 3,23 millióra.