Az árbevétel 11 százalékkal, 51,8 milliárd fontra emelkedett, ezen belül a cég külföldi érdekeltségei 23 százalékos növekedést értek el, ami a leggyorsabb ütem az elmúlt négy évben. Szakértők szerint a Tescónak ezzel az eredménnyel sikerült rácáfolnia a fanyalgókra, akik szerint a gazdasági gondok miatt csökkenő fogyasztás komoly mértékben visszaveti az értékesítést. Ezt támasztja alá az is, hogy a cég erősen kezdte az idei üzleti évet, amelynek első öt hetében 4 százalékkal növelte értékesítését azokban a brit áruházaiban, amelyek már egy évvel korábban is működtek.
A társaság egyesült államokbeli márkája, a Fresh & Easy, amely tavaly nyitotta első áruházait, egyelőre veszteséges, de legjobb szupermarketeiben egy négyzetlábra vetítve már az USA átlagát meghaladó, 20 dolláros árbevételt ér el.