A visszaesésért főleg a tavalyinál hidegebb telet, az általánosan gyengébb fogyasztói költekezést, és a gyenge brazíliai és az oroszországi évkezdetet okolták, Oroszországban az év eleji központi áremelések "oltották" a fogyasztók szomját. Az egész évet is nehezebbnek várják a csoportnál a korábbiaknál.
Az üzemi eredmény 715 millió euróra nőtt 708 millióhoz képest, de valutaárfolyam-változások és a csoportösszetétel változásait leszámítva, azaz szervesen 1,1 százalékkal romlott az üzemi eredmény. A bevétel 4,8 százalékkal 3,198 milliárd euróra emelkedett 3,051 milliárdhoz képest.
A sörértékesítés mennyiségben 0,8 százalékkal 48,669 millió hektoliterre csökkent, a sörön kívüli értékesítés 1,6 százalékkal nőtt, 10,369 millió hektoliterre, így a teljes eladott mennyiség 0,4 százalékkal 59,038 millió hektoliterre fogyatkozott.
Nyugat-Európában eladásai mennyiségben, szervesen, 1,2 százalékkal csökkentek, Kelet-Európában 5,7 százalékkal fogyatkoztak meg, nagyrészt a 11,4 százalékos Oroszországi visszaesést tükrözve. Ázsiában 2,4 százalékkal kevesebb sört adtak el, mint egy évvel korábban. Csak Észak-Amerikában és Latin-Amerika déli részén sikerült növelni az értékesítést szerves összehasonlításban, 2,9 százalékkal, illetve 10 százalékkal.