A Match, a Cora, és a Profi a Louis Delhaize csoporthoz tartozik. A három magyarországi lánc, a héttagú Cora, a 123 egységet számláló Match és a 74 üzlettel rendelkező Profi összes forgalma 2007-ben mintegy 220 milliárd forint volt, valamivel több az előző évinél.
Az idén szintén alacsony növekedést várnak - mondta Vincent Roussel. A magyar piacon csökken a vásárlóerő, erős a konkurencia, amire a megoldást véleménye szerint az innováció és a vásárlói igényeknek megfelelő kínálat jelenti. Ezért a Match például az eddigi egységes kínálat helyett a jövőben a helyi igényekhez igazodik - magyarázta az elnök-vezérigazgató.
A Cora áruházláncról szólva Vincent Roussel közölte: elsősorban a jó piaci pozícióra törekszenek, ami a többi áruházláncnál szélesebb választékot, több friss terméket és jobb vevőkiszolgálást jelent.