Németországban 20,3 százalékkal 1,4 milliárd euróra nőtt a bevétel, külföldön - Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon - ennél több mint kétszer gyorsabban, 41,4 százalékkal 441,6 millió euróra gyarapodott. Az év egészében 3,7 milliárd eurós bevételre és 2,5-3 százalékos bruttó megtérülésre számít a vállalat.
A Rossmannak Németországban jelenleg 1446 üzlete van, külföldön 586.
A cégcsoport 23 százalékkal 866 millió euróra növelte bevételét az év első három hónapjában a tavalyi első negyedhez képest. Tavaly a bevétele 14,2 százalékkal 3,16 milliárd euróra nőtt a 2006-os 2,77 milliárdról. A kelet-európai érdekeltségek bevétele tavaly 30 százalékkal 709,1 millió euróra bővült. A társaság az idén 58 millió eurót szán beruházásra: 120 új üzlet nyitását tervezi, és belép az albán piacra is.
A drogériák Magyarországon az első félévben 14 százalékkal növelték kiskereskedelmi eladásaikat az előző félévhez képest, ezzel féléves forgalmuk meghaladta a 36 milliárd forintot, közölte a Nielsen piackutató nemrégiben az MTI-vel. A Nielsen 60 drogériai termékkategóriát vizsgáló felméréséből kiderül, hogy a drogériák kiskereskedelmi piaci részesedése 2 százalékos javulással elérte a 26 százalékot 2008. első félévében.