A tender győztesének vállalkozási keretszerződésben az MNB hirdetéseit kell gondoznia két évig, beleértve azok szerkesztését, valamint megjelentetését is. Az ajánlattevő részére nettó 450 millió forint keretösszeget ajánlott a kiíró, hozzátéve, hogy az 50 százalékkal növelhető.
A hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos eljárásra két ajánlat érkezett, összességében legelőnyösebbnek a Media Insight Médiaügynökségét értékelte az MNB. Az ajánlatban már az 50 százalékkal növelt összeg, tehát nettó 675 millió forint szerepelt. Az MNB is ennyire becsülte az ellenszolgáltatást.
Az értékelés során 35 súlyszámot kapott az országos nyomtatott sajtóban elhelyezendő hirdetések listaárából elért árengedménye, 20-20 a súlyszáma a megyei napilapoknál, a tévéknél és a honlapoknál elért hirdetési árengedménynek, míg a rádiós árengedmények súlya 18 volt.