A társaság az idén az első nyolc hónapban több mint 5200 használt gépjárművet értékesített országszerte.
Russell Cort, az AAA Auto újonnan kinevezett magyarországi igazgatója szerint a vásárlókat érzékenyen érinti az üzemanyagok magas ára, ami miatt az autóvásárlást sokan későbbi időpontra halasztják. "Becsléseink szerint a vásárlók közel 50 százaléka a nyár második felére halasztotta az autóvásárlási döntés meghozását" - fűzte hozzá a közlemény szerint.
Az AAA Auto Group, amely négy európai piacon - Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon és Romániában - folytat üzleti tevékenységet, az utóbbi időben a 15 legkelendőbb autómárka értékesítését helyezte előtérbe.
A használtautó-piac egyes szegmenseinél 10-17 százalékos visszaesés tapasztalható, a legkeresettebb modellek eladási számai azonban szilárdnak bizonyulnak. A magyarországi vásárlók körében a Suzuki, az Opel és a Volkswagen márkák modelljei a legnépszerűbbek.