A két évvel ezelőtt indított akció során 25 ezerrel, tavaly pedig 50 ezerrel nőtt a fővárosi kereskedelmi szálláshelyeken regisztrált vendégéjszakák száma.
Az akcióhoz partnereket toborzó rendezvényen a marketing igazgató elmondta, hogy az idei kampány csaknem 17 országot érint és több mint 180 millió forint értékben valósul meg.
A Budapest Winter Invasion (BWI) néven indított akcióhoz az első évben 50 szálloda csatlakozott, az idén eddig 59-en jelezték részvételi szándékukat. A csatlakozás feltételei között Szűcs Balázs említette a kedvezmények nyújtását, a saját csatornákon történő promóciót, valamint összesen mintegy 50 millió forint hozzájárulást.
130 milliós marketingakcióval indul a Winter Invitation
A Magyar Turizmus Zrt. az idei kampány során mintegy 130 millió forint értékű marketing akciót bonyolít le.
Az idén új néven indul a kampány, a Budapest Winter Invitationt meg is hosszabbították, az idén november 1-től jövő március 31-ig tart majd.
A célpiacok között szerepel Németország, Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Spanyolország, a Skandináv országok, Írország, Izrael, Ausztria, Lengyelország, Románia és Szlovákia.
A kampány olyan 30 évesnél idősebb, középosztálybeli polgároknak szól, akik rendszeresen utaznak.
A fővárosi szállodák kezdeményezésére 2006-ban elindított akcióhoz csatlakozott a Magyar Turizmus Zrt. mellett, a Budapest Airport, a Malév, a Budapesti Turisztikai Hivatal is.