Az Andrássy úti boltját jövő hétfőn avató Roberto Cavalli márka franchise-jogát Andy Vajna vásárolta meg, a cég névadó-alapítója pedig elmondta: Magyarországon dinamikusan fejlődik luxuspiac. A keresletre való tekintettel áprilisban vonult piacra hazánkban egy másik olasz divatcég, az Armani is- olvasható a Világgazdaságban.
Egy másik luxuscég, a Gucci jelenleg egy üzletet működtet Magyarországon, a cég vezérigazgatója a forgalommal kapcsolatban elmondta: az Andrássy úti boltban leginkább magyar vásárlók költik a pénzüket.
A válság miatt nehezebb környezetben a Roberto Cavallinál kreativitással, a Guccinál szolgáltatások bevezetésével igyekszik megtartani vásárlóit. Más cégek új piacokat keresnek, a Versace például a Távol-Keletre összpontosít. A cég 20 millió eurót költött a térségben való terjeszkedésre, és a bevétel több mint 30 százaléka már innen is származik.