Pékségekből álló üzletlánc létrehozását tervezi Schobert Norbert. Az úgynevezett Update-módszer kifejlesztéséről ismert - korábban fitneszedzőként dolgozó - üzletember úgy véli, hogy a jelenleg hét Norbi-pékségből álló hálózat a jövőre akár 300 tagúra bővülhet.
Országosan eddig közel százan jelezték, hogy üzlettulajdonosként bekapcsolódnának a franchise-rendszerben működő láncba. Az induláshoz kétmillió forintra van szükség, ez magában foglalja a belépési díjat, a kemence és a pavilon kialakításának költségét, így létrehozva egy 10-13 négyzetméteres pékséget.
A pékségekben kínált egészséges süteményekért kilogrammonként 2500 forintot kell fizetni. A termékpalettán megtalálható a kakaós csiga, a túros batyu és a magos zsemle is, amelyek hozzáadott cukor nélkül készülnek.
Az előzetes kalkulációk alapján egy két alkalmazottal működő bolt napi nettó eredménye átlagosan 40-50 ezer forint lehet - mondta Schobert, hozzátéve: a célcsoport teljesen más, mint a hagyományos pékségeké, elsősorban cukorbetegeknek és fogyni akaróknak kínálják a termékeket.