A luxuscikkekekt forgalmazó társaság azt közölte, hogy a Louis Vuitton táskákat és egyéb cikkeket is piacra dobó divatdivizójának forgalma 11 százalékkal 1,59 miliárd euróra nőtt éves összevetésben, az LVMH egészének árbevétele pedig 0,4 százalékkal 4 milliárd euróra emelkedett.
Az LVMH óráiból és ékszereiből 27 százalékkal kevesebb fogyott, mint egy éve, a többekl között a Dom Pérignon és a Hennessy italokat is forgalmazó részleg árbevétele pedig 16 százalékkal esett.
A közlemény szerint a Louis Vuitton termékek nagyon jól fogytak, Ázsiában az eladások növekedése kétszámjegyű volt. Az LV monogrammal ellátott termékek árszintjét jól jellemzi, hogy a cég párizsi központjában kapható olyan utazóláda, amely több mint 40 ezer euróba (mintegy 12 millió forintba) kerül.