Itt találja a válsággal kapcsolatos összes hírt!
"A mindnyájunkat sújtó nehéz körülmények ellenére szilárdan tartjuk a célkitűzésünket, hogy legalább 20 ezer darabot értékesítünk." mondta Klaus Berning, az eladásokért felelős vezető a shanghaji nemzetközi autóshow előtt egy sajtótájékoztatón. "Nyílván boldogabbak lettünk volna, ha jobb időszakban tudjuk bemutatni a Panamerát."
A központját Stuttgartban berendező német autógyártó eladásai világszinten 3,4 százalékkal, azon belül az Egyesült Államokban 27 százalékkal, Nagy-Britanniában 36 százalékkal estek. Az eladások csökkenését a Porsche a feltörekvő országok piacain való megjelenéssel próbálja ellensúlyozni.
A Panamera eladásainak egyharmadát is már a feltörekvő országokból várják, hasonlóan Európához és az Egyesült Államokhoz. Kínában jövő januárban akarják bemutatni a modellt, és júniusra kétezret szeretnének eladni belőle.
A Porsche szerint vásárlóinak 90 százaléka új lesz. A sportautót 90 ezer euróért árulják majd szeptembertől - írta meg a Bloomberg.
A Porsche nemcsak az új modellekre koncentrál: a cég január 5. óta 50,8 százalékos részesedéssel rendelkezik a Volkswagen konszernben, és az év végére ezt az arányt 75 százalékra szeretné növelni. Persze csak ha a gazdasági körülmények ezt lehetővé teszik - teszi hozzá a Porsche közleménye.