Várhatóan ebben a hónapban nyitja meg kapuit a Párisi Nagyáruház és az Armani budapesti üzlete. Ezzel befejeződik a legfelső kategóriás márkák letelepedésének második hulláma az Andrássy úton.
A Napi Gazdaság összeállítása szerint az olasz márka helyiségének kirakatain fekete üvegfóliák takarják a belátást, hogy ne lehessen megbecsülni sem, hol tartanak a kialakítási munkák. A Párisi Nagyáruházban viszont napokon belül megkezdődhet az árufeltöltés, de azt egyelőre nem lehet tudni, mely cégeknek ad majd helyet a komplexum.
Jövőre várhatóan újabb márkák jelennek meg az Andrássy úton. Várhatóan a Dior és a Chanel kezdi a sort, és piaci hírek szerint a Prada és a D&G is érdeklődik az Andrássy út iránt, ám kérdés, hogy a szóban forgó cégek találnak-e megfelelő méretű üzletet. Az egyik komoly probléma ugyanis, hogy a sugárúton nem található nagy üzlethelyiség.
Az Andrássy úton egyébként egy átlagos, 150 négyzetméteres üzlet bérleti díja 60-80 euró négyzetméterenként, a felújítási költség igényektől függően 10-100 millió forintra rúg, s körülbelül ekkora összeget kell fizetni a bérleti jog megszerzéséért.