A költségek is hasonló mértékben nőttek. Magyarországon a recesszió hatása a régiós piacokhoz mérten erősebb Váradi József szerint, aki a következő 8-12 hónapban még nem vár érdemi javulást. Eredetileg magasabb utasszám-növekedéssel számoltak, a gazdasági válság hatására azonban szűkült a kereslet, így az éves előrejelzést 25-30 százalékra csökkentették a magyar piacon.
Az útvonalakról Váradi úgy fogalmazott: a lehetőségek korlátozottak. Olyan új úti célokat kell találnia a légitársaságnak, amelyekkel a 180 férőhelyes repülőgépek költséghatékonyan tudnak üzemelni.
Emlékeztetett rá, hogy korábban már próbálkoztak Magyarországról nem európai uniós országba indítani járatokat, de "ebbe beletört a bicskájuk". Ugyanakkor hangsúlyozta, hogy folyamatosan mérlegelik a helyzetet, és úgy vélte, kiaknázható lehetőségeket rejt egyebek között Oroszország és Törökország.
A Magyar Nemzet beszámolója szerint Váradi arról is beszélt, hogy a SkyEurope csődje után, ha a konkurens céget felfüggeszti a szlovák légügyi hatóság, akkor a Wizzair lehetséges, hogy belépne a szlovák piacra is. Váradi a lap szerint arról is szólt, hogy komoly átalakulás és csődhullám előtt áll az európai légiforgalmi piac.