A Boeing Dreamliner versenytársaként várhatóan 2013-ban debütáló A350 XWB géphez a szárnyak bizonyos elemeit fogja gyártani a kínai CAC Commercial Aircraft Company(CCAC). Az Airbus azt tervezi, hogy az A350 XWB modell géptesteinek 5 százalékát Kínában fogják előállítani. A kínai Tiencsin (Tianjin) városában lévő Airbus-összeszerelő üzemből tavaly májusban került ki az első A320 típusú gép.
Az első Európán kívüli Airbus-üzem az EADS és egy kínai konzorcium közös vállalkozása, amelyben részt vesz egyebek között a legnagyobb kínai repülőgépgyár, a China Aviation Industry Corp. A tervek szerint az üzemben 2011-től havonta négy A320-ast szerelnek össze. Az első gépek főbb részeit még Németországban rakják össze, és Kínában zajlik a teljes összeszerelés, később viszont egyre több kínai alkatrész kerül majd a repülőkbe.
A kínai piacot jelenleg még az Airbus-rivális amerikai Boeing uralja. A várakozások szerint a kínai belföldi légi forgalom az ország gazdasági felemelkedésével párhuzamosan bővül és nagy lesz a kereslet a tiencsini A320-asok iránt.