A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyt adott az Infocenter.hu Média Befektetési Zrt-nek, hogy megvegye az IKO Media Holding Zrt-t. Az IKO részvényei 100 százalékának megvásárlásával egyedüli, közvetlen irányítást szerez az Infocenter.
Az adásvételt még áprilisban jelentették be, s ez a hazai médiapiac átalakulásának egy nagy lépése volt. Az ügylet egy nappal azután történt, hogy Fellegi Tamás, aki az új kormányban a fejlesztési tárca vezetését kapta, megvált az Infocenterben birtokolt részesedésétől. A cég ezek után több médiafelület birtokosa lett: érdekeltségébe tartozik több rádió, újság és most már (részben) az RTL Klub is.
Az Infocenter új tulajdonosai (52 százalékos résszel) Nyerges Zsolt, az Advenio Zrt. többségi tulajdonosa és Stumpf István, a Századvég Alapítvány elnöke (aki azóta alkotmánybíró) lettek, a maradék 48 százalék maradt a dán DEFAP tőkebefektetőnél.
Az Advenio Zrt. a bíróság által szabálytalannak minősített rádiófrekvencia-pályázaton nyerte el 2009 őszén a Danubius korábbi frekvenciáját, s ma Class FM néven üzemeltet országos rádiót. Az Infocenter érdekeltségébe tartozik a Lánchíd Rádió és a Heti Válasz hetilap is.
Az IKO Media Holding Zrt. az IKO Media Group tagja, s az RTL Klub 31 százalékos részvénycsomagjának tulajdonosa. A cég gyártja többek közt a Győzike, a Kész átverés, a Vacsoracsata vagy az X Faktor című műsorokat.
A GVH azzal indokolta döntését, hogy "mivel a felek piaci pozíciója alapján az összefonódás következtében káros versenyhatás fellépése nem valószínűsíthető, a GVH hozzájárult annak megvalósulásához."