Lehetőséget látott egy tőkealap a magyar fejlesztésű "közösségi kocsmázás" szolgáltatásban, így százmillió forinttal szállt be a fejlesztő vállalkozásba. A tőkealap a pénzzel a Noispot nevű program külföldi terjesztéséhez ad forrást.
A Noispot egy okostelefon-alkalmazás, amelyet vendéglátóhelyek fordíthatnak haszonra. A felhasználók, akik adott szórakozóhely vagy kocsma vendégei, az alkalmazáson keresztül szavazhatnak arra, hogy melyik zeneszám legyen a következő a lejátszási listán. A vendégek így maguk szerkesztik a műsort. A Noispot szolgáltatását "social pubbing"-nak, vagyis "közösségi kocsmázás"-nak nevezték el.
A BNV Equity Kockázati Tőkealap a vállalkozásba fektet százmillió forintot, amelyet Zsembery Levente, az alap vezérigazgatója szerint a szolgáltatás fejlesztésére és a nemzetközi terjesztésre szánnak. Az alap közleménye szerint több nemzetközi cég is megkereste a társaságot, amely szeretne részt venni a szolgáltatás külföldi terjesztésében.
A befektetők szerint tesztek igazolják, hogy tíz vendégből hét jobban emlékszik a helyre, és gyakrabban tér vissza, ha a szolgáltatást használva a számára kedves zenét hallgathatta. "A vendégek a mobiltelefonok segítségével eldönthetik, hogy milyen zenéket szeretnének hallgatni, milyen sorrendben. Eközben jobban, komfortosabban érzik magunkat, ami a szórakozóhelyek tulajdonosai számára sem utolsó szempont, hiszen az elégedettebb vendég általában többet is költ" - mondta Zsigó Dávid, a Noispot Kft. ügyvezető társalapítója.