A hazai élelmiszerpiaci forgalom 3-4 százalékos visszaesése mellett a 2011-re szerény nyereséget tervező vállalkozás Magyarországon vezető szerepének megtartására törekszik a majonéz- és mustárpiacon - írja az Univer közleménye.
A cégcsoporton belül a Product vette át az évi egymilliárdos forgalmat hozó sütőipari tevékenységet úgy, hogy a saját pékárukínálat korszerűsítése mellett a közép-magyarországi régiónak gyártja és forgalmazza a Lipóti Pékség termékeit. Az átszervezéskor a sütőipari szakembereket megtartották, így 620 főre bővült az Univer Product létszáma.
Stabilizálni tudták az oroszországi, hollandiai bébiételexportot, a magyar piacon pedig a tíz hónapos korosztály számára készült új termékkel bővítették a kínálatot. Romániában a ketchuppal együtt az Univer márkás termékek forgalmát is növelni tudta a cég, miközben a cseh és a szlovák piacon megduplázták a kivitelt. Nagy-Britanniába a napokban indította az Univer az első, bérmunka keretében készült majonéz-, ketchup- és dressingszállítmányt.