A Philip Morris profitja 13 százalékkal nőtt az első negyedévben, elsősorban annak köszönhetően, hogy Ázsiában megugrottak az eladások, Európában viszont csökkent az értékesítés volumene. Az adózott eredmény 2,16 milliárd dollár, egy részvényre vetítve 1,25 dollár volt az egy évvel korábbi 1,92 milliárdot, illetve 1,06 dollárt követően. Elemzők 1,19 dollárt vártak. A nettó értékesítési árbevétel 9,7 százalékkal 7,45 milliárd dollárra emelkedett.
A Marlborót és további 150 márkát mintegy 160 országban gyártó és forgalmazó társaság átlagosan 5,4 százalékkal több cigarettát adott el világszerte, Ázsiában 12 százalékkal, Kelet-Európában, a Közel-Keleten és Afrikában 3,6 százalékkal nőtt az eladott mennyiség, az Európai Unióban 1,5 százalékkal visszaesett.