Negyvenéves fennállása óta először tavaly elérte az 1500 milliárd forintot (átlépte az ötmilliárd eurót) a Rossmann-drogériahálózat összforgalma. Az immár második legnagyobb német drogérialánc bevételei 10,5 százalékkal 5,12 milliárd euróra nőttek 2011-ben, a most ismertetett végleges adatok szerint.
A családi vállalkozás az idei évre további növekedést vár, 5,7 milliárd euróra. Adózott eredményéről adatokat a Rossmann nem tett közzé, csupán annyit közöltek, hogy ez meghaladta a 100 millió eurót (30 milliárd forintot). A kamatok és adó előtti eredmény 154 millió euró lett.
A már januárban közzétett előzetes részletezés szerint tavaly Németországban az 1612 Rossmann üzlet 10 százalékos forgalomemelkedéssel 3,81 milliárd eurót ért el. A 919 külföldi - lengyelországi, csehországi, magyarországi, törökországi és albániai - érdekeltség 12 százalékos emelkedéssel 1,32 milliárd eurós forgalmat bonyolított 2011-ben. A cég hat európai országban összesen mintegy 33 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
A Rossmann a piacvezető Schlecker csődje nyomán igyekszik pozícióját tovább erősíteni, de nem törekszik piaci elsőségre. A dm üzletlánc után Németországban jelenleg a második.