A KSW Latte Kft. az élelmiszer kategóriában nyerte el a bronz elismerést. A Pentawards-versenyben eddig még egyszer sem díjaztak közép-európai céget ebben a kategóriában, sőt, a díjra még jelölt sem volt a régióból. A nyertesek között olyan dizájncsapatok nyertek eddig, mint a Coca-Cola, a Pepsi, a Heineken, a San Pellegrino, a Nestlé stb., amelyek mindig a csomagolás csúcsát mutatták be pályaműveikkel. Idén 46 országból 1200 pályamű érkezett.
A párizsi Opera báltermében megrendezett eseményen október 4-én vehette az elismerést Suha Sándor, a KSW Latte Kft. ügyvezetője a többi díjazottal együtt. A magyar tulajdonú társaság vezetője elmondta: a díj a magyar kreativitás elismerése is, mivel olyan grafikailag formabontó tejesdobozt sikerült tervezni, amely teljesen eltér a megszokottól, és vélhetően a világ számos országában forradalmasíthatja a nagy tejes cégek csomagolását is. A KSW Latte piacképességét tovább erősíti, hogy a termék töltésével a legnagyobb osztrák tejipari vállalatot, a Berglandmilchet bízta meg, ami biztosítja a dizájncsomagolás és a minőségi beltartalom kitűnő kombinációját.
Suha Sándor továbbá elmondta, hogy a díj hatására a KSW saját dizájncéget hoz létre, amellyel már nemcsak a saját márkáinak arculatával, grafikai megoldásaival fog foglalkozni, hanem minden olyan cégnek megoldást kínál, amely magas minőségű, a világon bárhol versenyképes csomagolást szeretne termékeinek.