Hazánk egyébként azóta képviselteti magát a rendezvényen, mióta az ázsiai országban 2008-ban eltörölték az importborokra kivetett extravámot. A hazai cégek ázsiai megjelenését a HITA támogatta.
Kína és Hongkong együttesen jelenleg a hetedik legfontosabb exportpiaca a magyar bornak, de az előző évhez képest elért tavalyi 50%-os exportnövekedés tekintetében hamarosan tovább erősödhet a reláció súlya, amely jelenleg a Lengyelországba irányuló kivitellel van egy szinten. Hongkong ráadásul komoly presztízs-piac is, ami a szakemberek szerint segíthet a távolkelet többi országában is megfelelően pozicionálni a hazai borokat.
A kiállításon bemutatkozó hat pincészet és négy kereskedőcég lefedte a teljes hazai spektrumot: minden borvidék és szinte minden jellegzetes hazai borfajta megjelent a kiállítóknál, a villányi és szekszárdi nagy vörösboroktól az egri csúcsborokig, a somlói juhfarktól a tokaji furmintig.
A hagyományosan vörösborok által dominált ázsiai piacon jelentős az érdeklődés a tokaji aszúk iránt is, de az utóbbi évek robbanásszerű választékbővülésének köszönhetően a fogyasztók érdeklődése és nyitottsága a száraz fehérborok iránt is érezhetően megnőtt.
A közösségi standon a Hivatalnak köszönhetően bemutatkozási lehetőséget kapott a HITA által felajánlott „Az év fiatal borásza” díj 2012. évi nyertese, Árvay Angelika, a tokaji Árvay Pincészet borásza is. A díjon keresztül a HITA a következő borászgeneráció figyelmét kívánja ráirányítani az exportpiacok és a globális piaci szemlélet fontosságára, ezen belül is különösen az Ázsiában tapasztalható hatalmas keresletnövekedésre, mely a következő évtizedekben jelentősen átrendezheti a nemzetközi borkereskedelem irányait.