A Csányi Pincészet idén 15 százalékkal növelte belföldi értékesítését, miközben a nemzetközi piacon is erősítette jelenlétét.
A cég a válság alatt nem állt le a fejlesztésekkel, 2009 és 2013 között 600 millió forintnyi beruházást hajtott végre. Ennek legnagyobb részét - 450 milliót - szőlőtelepítésre fordították, és az idén már szüreteltek a Villány leghíresebb területének számító Kopár dűlőn, amelynek negyede a borászat saját területe. A fennmaradó összeget szőlészeti és borászati gépek, berendezések beszerzésére fordították.
A cég szerint a magyar borok ismertsége, presztízse a nemzetközi színtéren még mindig alacsony. A jelentősebb piacokon csak az számíthat komolyabb megrendelésre, aki stabil minőséget garantálva egy fajtából legalább évi százezer palack leszállítására képes, és borai a nemzetközi versenyeken is eredményesek.