Így csábítják a T-Mobile ügyfeleit
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/lY2TOGx_b8CmR7XphEBqbLPp68xNtPHx_ll-EibjM8k/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2Y5MDU3OTE0ZmNlZTQ0N2RhOWZjNTNlZGM1Y2JjNTYw.webp)
Újabb izgalmakat tartogat a tengerentúli mobilszektor, ahol az elmúlt hónapokban jó pár kisebb nagyobb felvásárlásnak is szemtanúi lehettünk. A legújabb hadjáratot az AT&T éppen ma indította meg korábbi célpontja, a T-Mobile US ellen. A második legnagyobb mobilszolgáltató célja, hogy minél több ügyfelet el tudjon happolni a negyedik számú szereplőtől. Ennek érdekében pedig akár 450 dollárt, azaz mintegy 100 ezer forintot sem rest felkínálni azoknak a T-Mobile-os ügyfelek, akik átpártolnak hozzá.
Az AT&T-nek ugyanakkor nincs sok választása az ügyfélakvirálás területén, hiszen a négy nagy szolgáltatót leszámítva már csak kisebb szolgáltatók találhatók a piacon. A T-Mobile US-t korábban felvásárolta volna az AT&T, de ezt a versenyhatóság részéről megfúrták.
És hogy miért pont most indít nagyobb rohamot az AT&T? Gyakorlatilag az egyik utolsó lehetősége most nyílik arra, hogy nagyobb ügyfélállományt csábítson át, miután a T-Mobile US-t vélhetően rövidesen felvásárolhatják. A harmadik számú Sprint és a Dish Network máris bejelentkezett a Deutsche Telekom amerikai leányáért.
A T-Mobile árfolyama a hírre több mint 3 százalékos zuhanással reagált, igaz az elmúlt évet tekintve még így is impozáns, bő kétszámjegyű növekedést mutat a telekompapír. Eközben az AT&T árfolyama tegnapi záróára alatt ingadozik egy kicsivel.