Az Expressz egyébként a tranzakciótól függetlenül is megszűnt volna: annak tulajdonosa, a TME csoport, még az akvizíció előtt, attól függetlenül döntött úgy, hogy kivonul Magyarországról.
Az új tulajdonos úgy döntött, hogy az évtizedek óta meglévő márkanevet - ami a magyar piacon teljesen összeforrt az apróhirdetések piacával - megszünteti. Az online felületen lévő mintegy 400 ezer hirdetés automatikusan átkerül a Jófogás oldalára, a lap nyomtatott kiadását pedig március végével megszüntetik.
Néhány nappal az Expressz megvásárlása után a Schibsted Classified Media azt is bejelentette, hogy a másik felét is megveszi az eddig 50 százalékban tulajdonában lévő Használtautó.hu-nak. A cég a jelenlegi 90 ezer hirdetésével és több mint havi egymillió látogatójával komoly kihívó nélkül vezeti az online apróhirdetési piac használtautó szegmensét.