2009 óta nem látott ilyen szép adatot a Csehországban, Szlovákiában, Oroszországban és Magyarországon összesen 33 telephellyel működő csoport: az év első két hónapjában 8911 autót adtak el – ez a bázishoz képest 17,5 százalékos növekedés –, 56000 telefonhívást kaptak, és a honlapjukat több mint 6 millióan keresték fel. A vállalat úgy elemzi a helyzetet, az eddig óvatos, aggályos vállalkozók most elkezdtek vásárolni. „Az emberek már nem tartanak egy hirtelen gazdasági összeomlástól, általában optimisták a trendekkel kapcsolatban. Ennek köszönhetően egyre növekszik azon egyéni vállalkozók, továbbá kis- és nagyvállalatok száma, amelyek beruházásnak tekintik az autóvásárlást. Értékesítési szempontból 2009 óta az idei volt a legkiemelkedőbb telünk” – mondta Karolína Topolová, az AAA AUTO vezérigazgatója. Az AAA AUTO járművei iránt érdeklődő vásárlói telefonhívások és e-mailek száma egyedül decemberről januárra 22 százalékkal ugrott meg. A vezérigazgató szerint a legfeljebb két tulajdonost megjárt, keveset futott, balesetmentes és szervizkönyves járművek az igazán keresettek.
A magyar helyzetről Topolová kitért arra, hogy hetente mintegy 1600 telefont, 1000 emailt váltanak a potenciális vásárlókkal, eddig több mint 160 gépkocsit vásároltunk. „Az emberek különösen annak örülnek, hogy egy megbízható, készpénzzel fizetni tudó kereskedő tért vissza az autópiacra. Sok olyan vevő keres meg minket, akik korábban tőlünk vettek autót Magyarországon, és ezeket most újabbra szeretnék cserélni. Nem a semmiből kell elkezdeni az építkezést, inkább ott folytatjuk, ahol abbahagytuk" – fogalmazott a vezérigazgató.