Pálfalvi Márta a Tescótól igazolt át a HEINEKEN Hungáriához, ahol hasonló munkakört töltött be. Kinevezése kapcsán megemlítette, hogy az előtte álló feladatokra örömmel tekint. Az ő reszortja lesz többek közt az érintetti kapcsolatok fejlesztése. „Nagyon szeretnénk, ha a vállalat hasznos tagjává válna azoknak a közösségeknek, ahol a gyárak állnak, tehát Sopronban és Martfűn” – mondta el az Üzletrésznek Pálfalvi Márta. – „Sok közösségi és jótékony ügyben veszünk részt, igyekszünk szorosan együttműködni az önkormányzatokkal, alapítványokat támogatunk, és igyekszünk kivenni a részünket az önkéntes munkából is. A kollégák ilyenkor helyben segítenek, Budapesten részt vettünk egy mozgássérült intézet felújításában, Sopronban pedig újjá varázsoltunk egy autóspihenőt, ami a helyiek körében népszerű piknikező helyszín. Mostantól az én munkám mindezt koordinálni is” – így a kommunikációs igazgató.
A márka reputációján elég nehéz volna fogást találni, nem így a vállalatén: „Azt hiszem, még mindig nem tudja mindenki, hogy a Soproni sör is a mi termékünk. Aki tehát Sopronit fogyaszt, az a Heineken Hungária Zrt. termékét fogyasztja” – mondja a szakember. – „Ez is a reputációépítés kérdéskörébe tartozó feladat. A Heineken élen jár innovációban, mi vezettük be a gyümölcsös söröket a magyar piacon, csakúgy, mint Strongbow márkanéven a cidert.”
A zöldebb jövőért program keretében a vállalat bevezette a visszagyűjtést, újrahasznosítással foglalkoznak, és hamarosan olyan innovatív csomagolással rukkolnak elő, amelynek részletei egyelőre nem publikusak. Pálfalvi Márta a HEINEKEN Hungária egyetlen női felsővezetője, kinevezése előtt a pozíciójának is csak középvezetői változata létezett a vállalatnál. „Nagyon szeretném, ha ez a statisztika mielőbb javulna” – véli a szakember, és hozzáteszi, a maga részéről ezen is munkálkodni fog.