Vírusvideót épp úgy lehet óriási büdzséből készíteni, mint néhány fillérből. Hazai hézagos felhasználása annál is kevésbé érthető, mert valójában minden vállalkozásnak elkel egy saját YouTube csatorna. Gyorsan és hatékonyan viszi át az üzenetet, márpedig a digitális marketing egyik motorja a megosztás.
Mutatós és friss példát hozott nemrég a UPC Magyarország: a napokban köti meg a félmilliomodik internet-előfizetési szerződését, ezt pedig olyan kisfilmekkel emeli ki, amelyek főszereplője Korda György: az elképzelt ötszázezredik szerződő, Laci egy teljes napra megkapja ajándékba. Gyuri bácsinak minden irodai helyzetről eszébe jut egy saját sláger, amelyet aztán nem is tart magában.
Ha kkv vagy, és nem tudod, hogyan készítsd el az első vírusvideódat, az első lépésekben segíthetnek Wolf Gábor marketingguru gondolatai: töltsd le ingyenes e-könyvét az Üzletrészről, és megtalálod benne a videótippeket. Nincs más hátra, kedves kkv-k, kreatív megoldásokra fel! Minden egyéni ötlet nyerő lehet.