„A felhasználói élmény javítása számunkra kulcsfontosságú, ezért is választottuk a Gravityt, amely azonnal látható eredményeket produkált mind az átkattintások, mind a végignézett videók számát illetően” – mondta el Sylvain Brosset, a Dailymotion kutatásért és fejlesztésért felelős vezetője.
A választás azért esett a magyar startupra, mert az kiterjedt nemzetközi teszteléssel bizonyította, hogy rendszere segítségével akár 20 százalékkal is nő az ajánlatokban az átkattintási arány, és ezen keresztül a bevétel is.
A 2007-ben alapított Gravity rögtön a pályája elején számos nemzetközi sikert ért el. 2009-ben holtversenyben élen végzett a világ egyik legrangosabb tematikus versenyén, a Netflix Prize-on, ami természetesen felkeltette a kockázati tőke érdeklődését is.
2009-ben üzleti angyalok és a Docler Holding szállt be a cégbe, majd 2011-ben a PortfoLion Kockázati Tőkealap-kezelőtől kapott 300 millió forintos tőkeinjekciót.
Magyarországon a vállalat a partnerei között tudhatja többek között a Jófogást üzemeltető, a világ négy kontinensén jelen lévő Schibsted Media Group számos cégét, valamint az itthon a Vaterát működtető Allegro Group portáljait.
A befektetéseknek köszönhetően a budapesti központ mellett a Gravitynek mára leányvállalata van Tokióban, és képviselettel rendelkezik Londonban, San Joséban és Moszkvában
A Dailymotionnel kötött megállapodás újabb hatalmas lépés a cég életében, amelynek elsődleges célja most a nemzetközi terjeszkedést támogató marketing, értékesítő és fejlesztő csapat bővítése.