Szép negyedéven van túl a Victoria’s Secret fehérnemű márka anyacége, ugyanis a bevételek 2,6 milliárd dollárra emelkedtek, ráadásul a növekedés üteme (6,3%) másfél éve nem látott szintekre tért vissza. Vagyis úgy tűnik ismét kapkodják a Victoria’s Secret fehérneműket. A cég másik márkája a főként szépségápolási termékekről híres Bath & Body Works.
De a cégnél szigorú költségkontrollt tartanak, így pedig a nettó profit is öt százalékkal emelkedett az egy évvel ezelőtti eredményekhez képest (részvényenként 63 centes nyereség, összesen 188 millió dollár). Ráadásul a vezetőség megemelte az idei teljes üzleti évre vonatkozó várakozásait is, így pedig részvényenként 3-3,15 dollárt várnak.
Az USA-n kívüli piacokon pedig kimondottan hasít a cég, hiszen 71 százalékkal ugrottak meg az értékesítések. Persze hozzá kell tenni, hogy a nemzetközi bevételek mindössze a cég teljes forgalmának 3 százalékát adják. Mindenesetre az látszik, hogy bőven van tér még a terjeszkedésre.
A kedvező eredmények a részvényárfolyamra is pozitív hatással lehetnek majd a ma délutáni amerikai tőzsdenyitáskor.
Korábban a cégről: