Új típusú üzleteket készül nyitni a Starbucks. A kávézólánc az úgynevezett expressz üzletekkel (melyek kisebbek a szokásosnál, de gyorsabb kiszolgálást tesznek lehetővé) a felgyorsult életmódhoz kíván alkalmazkodni, és az olyan fogyasztókat szeretné "megfogni”, akiknek kevesebb idejük van.
Az expressz üzletekben szűkebb lesz a menü, integrálni fogják a Starbucks mobilfizetési-rendszerét és az online rendelési rendszerét is a gyorsabb kiszolgálás érdekében.
Az ilyen boltok tesztelése jövőre fog megkezdődni Manhattanben.
Ezeken az egységeken kívül olyan új, felsőkategóriás üzleteket is létesíteni fognak, melyekben kávékülönlegességeket fognak kínálni. Ezekben az üzletekben kóstoló termeket is fognak létesíteni, és a fogyasztók meg is vásárolhatják a különleges kávékat otthoni elkészítésre.
Utóbbi tpíusú egységekből 100-at kíván nyitni a cég a következő öt évben.
A vállalat így kívánja megőrizni versenyelőnyét a riválisokkal szemben, akik egyre jobban "szorongatják" a Starbucksot. A felső kategóriás kávézóláncok közül a Stumptown Coffee Roasters és a Blue Bottle Coffe is egyre jobban terjeszkedik, míg az alsóbb szegmensben az olyan gyorsétterem-láncok teremtenek egyre nagyobb versenyhelyzetet, mint a McDonald's, vagy a Dunkin Donuts.
A részvény nem reagált jelentősen a hírekre, és 0,1 százalékkal gyengül.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!