Jelentősen növelné a Volvo részesedését az USA luxusautó piacán a cég vezérigazgatója, Hakan Samuelsson. A stratégia legfőbb célja, hogy megközelítsék a jelenleg az amerikai piacon vezető német autómárkákat.
Samuelsson arra hívta fel a figyelmet, hogy szerdán egy nagy bejelentést tesznek a Los Angeles-i autó kiállításon, melynek témája az USA-beli piacvesztésük helyreállítása lesz.
Bejelentette, hogy 2015-ben megkétszerezik az amerikai piacra szánt marketing költségeket annak érdekében, hogy a jelenleg a BMW-Daimler-Volkswagen által uralt luxusautó piacra visszatérhessen a Volvo is.
Ennek a programnak a keretében a jelenlegi 60 000 darabos amerikai eladást 100 000-re tervezik felpörgetni.
Elég ijesztő viszont, hogy Amerikában a meglévő értékesítési hálózat ellenére is csökkenő eladásokkal kell számolnia az autóipari vállalatnak. Vannak ezért olyanok, akik a márka Amerikából való kivonulását teszik valószínűvé, bár ennek ellentmond Samuelsson, aki szerint a márka nem maradhat fenn úgy, hogy nincs jelen az USA-ban.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!