A versenyhivatal a jogsértés elkövetéséért 30 millió forintos bírságot szabott ki. A GVH közlése szerint a szlovák cég 2013 áprilisától 2014 márciusáig a termékeit olyan kommunikációs kampány keretében reklámozta, amelyben gyors, azonnali hatást, több évnyi fiatalodást, ránctalanítást és sejtképződés serkentését ígérte.
A GVH közölte, hogy ezek mellett a termékek reklámjaiban számos alkalommal megjelentek a „Most csak”, a „most” kifejezések, erősítve az érdeklődő fogyasztókban azt az érzést, hogy a termék csak rövidebb ideig érhető el kedvezményes áron. Ugyanakkor a megjelenített eredeti alapáron a termékek nem kerültek értékesítésre, így a fogyasztó a hirdetett kedvezményt valójában nem érte el, hiszen a kedvezményes ár volt a termék alapára.
Megállapították azt is, hogy az Euro Telemarketing által becsatolt kutatási anyagok nem feleltek meg a klinikai vizsgálatokkal szemben támasztott kritériumoknak, így nem voltak alkalmasak arra, hogy a vizsgált hirdetésekben közzétett központi üzenetek valóságát alátámasszák.