A vezérigazgató szerint ez természetesen jó dolog, mivel a helyét az online tévézés veszi majd át, csatornák helyett pedig az előfizetők saját maguk állíthatják össze a megnézni kívánt műsorok/videók listáját.
Ahogyan Hastings fogalmaz, "a lovak is nagyszerűek voltak addig, amíg nem jöttek az autók". 2030-ra azonban már csak "autók" maradnak, teljesen kihal majd a hagyományos tévézés.
A Netflix pedig ebben a maga 53 millió előfizetőjével úttörő szerepet vállal, és nem csak a tévézést, hanem a mozizást is nagyban befolyásolja. A Tigris és sárkány 2. című film például egyszerre lesz elérhető az IMAX-mozikban, és a Netflix kínálatában, 2015. augusztus 28-án.
A fejlődésből pedig természetesen nem csak előfizetőként, hanem akár tulajdonosként is profitálhatunk, például Netflix-részvényesként, Hastings mellett.
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!