A fejlett gazdaságban a környezettudatos vállalati működés alapkövetelmény, ezért minden cégnek érdeke és kötelessége a működését szűkebb és tágabb társadalmi és természeti környezete figyelembevételével kialakítani, hiszen nem mindegy, hogy milyen környezetben élünk, és mit hagyunk magunk után.
Azt, hogy a multinacionális vállalatok komolyan veszik a fenntarthatóságát, jól jelzi a Procter & Gamble most kiadott fenntarthatósági jelentése, amely szerint a P&G a tervezettnél hat évvel korábban érte el a saját maga által kitűzött hulladékcsökkentési céljait, amivel a cégcsoporton belül 70-re nőtt a vállalat olyan üzemeinek a száma, amelyek hulladékmentes termelést folytatnak.
A zöld megoldások a mamutcégek mellett azonban mind nagyobb teret hódítanak a kkv-szektorban valamint a közigazgatásban is. Többek között ezeket az eredményeket kívánja felmutatni az idén negyedik alkalommal kiírt Greenovációs Nagydíj is, amelynek márciusi eredményhirdetését egy zöld innovációról szóló workshoppal is összekötik.
A díjra a következő kategóriákban lehet nevezni:
• Élelmiszer
• Gyógyszeripar
• Szolgáltatás
• Építőipar
• Technológiai megoldások
• Energiaszolgáltatók
• Hulladékkezelés
• Újrahasznosítás
• Mezőgazdaság
• Közlekedés
• Elektronikai megoldások
• Promóció/kommunikáció
• Település
• Innovációs ötletek/projektek
A nagydíj részletes bemutatása és a versenykiírás innen tölthető le, a nevezési laphoz ide kell kattintani.