Szándéknyilatkozatot írt alá a Lidl és a Pilisi Parkerdő Zrt, amelynek értelmében a kiskerlánc támogatja a tavaly novemberi ónos esők miatt döbbenetes károkat elszenvedett pilisi erdős területek újratelepítését.
A CSR-akció keretében a Lidl a nyár folyamán eladott sajátmárkás ásványvizek után adományoz 1-1 forintot a Pilisi Parkerdőnek, valamint segítséget nyújt magához az újratelepítéshez is. Az akció három hónapon keresztül tart majd, hiszen maga az újratelepítés legkorábban úgyis csak az ősszel kezdődhet meg.
"Az ónos esőzések sajnos olyan mértékű károkat okoztak, ami az elmúlt 30-40 év munkáját tette tönkre. Ennek helyreállítása évekig eltart és rendkívüli költségekkel jár, ezért minden támogatást nagyra értékelünk" - mondta Lomniczi Gergely, a Pilisi Parkerdő szóvivője a megállapodás kapcsán.
A Lidl egyébként úttörőnek számít a hazai cégek között a társadalmi felelősségvállalás területén. Legutóbb a Procter & Gamble-lel valamint a Consequittel közös akciójuk keretében adományoztak több millió forintot a Gyermekétkeztetési Alapítvány "Mindenki Ebédel" projektjének.