A Splendidea Communications cégcsoport új divíziója, a Leading Lady ügynökség márkaépítésre és integrált PR-szolgáltatásokra vállalkozik. Azaz public relations, public affairs, közösségimédia- és marketing-feladatokat látnak majd el.
Varga Zita Hella, a Splendidea Communications igazgató-helyettese elmondta, hogy egy év alatt szinte elárasztották őket a csakis nőknek szóló megrendelések, ezért döntöttek úgy, hogy önálló márkát és szervezetet hoznak létre ezeknek az ügyfeleiknek.
Tóth-Zsiga Borbála operatív igazgató hozzátette, aki Magyarországon csak a sajtóból tájékozódik a sikeres női felsővezetőkről, szinte biztosan hiányos képet kap, pedig ebben az országban mindannyiunknak szüksége van pozitív, sikeres női példaképekre. „A mi célunk, hogy felépítsük a magyar Marissa Mayereket, Ginni Romettiket, Indra Nooyikat” – fogalmazta meg a Leading Lady alapfilozófiáját.