Egy teljesen új terméken dolgozik a Prezi, ami heteken belül nyilvános lesz, értesült a Forbes magazin. A lap szerint erre a Prezinek szüksége is van: meg kell mutatniuk, hogy tudják tartani az eddigi növekedést, és képesek elérni a kétmilliárd felhasználót. Jelenleg ötvenmillió regisztrált felhasználójuk van, ami egy prezentációs szoftvertől egyáltalán nem rossz.
A Prezibe eddig három cég fektetett be, a Sunstone, az Accel Partners és a Spectrum Equity, összesen 70 millió dollár értékben. Árvai Péter, a Prezi alapítója a Forbesnak azt mondta, eddig 50-100 ajánlatot kaptak, de igazából nincs szükségük befektetőkre. Az eddig megszerzett 70 millió dollárból egy centet se költöttek el, azt Árvai Péter nem mondta el, hogy miért nem, vagy hogy mi a céljuk a céggel. A Forbes egyébként az eddigi befektetések alapján úgy becsüli, a Prezi értéke 300-350 millió dollár körül lehet.