Mint arról a Forbes blogja beszámol, a tranzakció részletei elég homályosak, de Fehér Gyula cége frissen piacra dobott termékei nagyon jól teljesítenek, különösen az amerikai piacon, ahol sok igazán tekintélyes ügyfelük is van. Fontos az is, hogy 2012-ben üzleti modellt váltottak, a hirdetők helyett olyan ügyfelekre helyezték a hangsúlyt, mint a Facebook, a NASA vagy a SpaceX. Fehér Gyula szerint beérett az ötlet, cég képes volt finanszírozni magát a bevételeiből és meglévő forrásaiból, ezért sem volt szüksége az elmúlt 5 évben újabb befektetésre. A Ustream már ott tart, hogy a befektetők keresik őket, nem fordítva, az Egyesült Államokban elterjedtebb a Prezinél. Most úgy fest, komoly érdeklődő tűnt fel, de az új befektetés pontos részleteit nem ismerjük. Nagyon valószínű, írja a Forbes blogja, hogy ez lesz az utolsó kör, ezzel pedig a piac pedig fontos üzenetet kap majd arról, mennyit ér most a cég. Az exit új magyar rekordot állíthat fel.